Preskočiť na navigáciu Preskočiť na obsah
Malaja
Malaja.sk
  • Nový
  • Dom
  • Moda
  • Domovská stránka
  • Blog
  • Communication preferences
  • Dodanie a vrátenie
  • Doručenie
  • Kontakt
  • Košík
  • Moj račun
  • Newsletter
  • O spoločnosti
  • Obchodné podmienky
  • Ochrana osobných údajov
  • PLATOBNÉ INFORMÁCIE
  • Pokladňa
  • Reklamácia a vrátenie tovaru
  • Sondaggio
  • Spôsob platby
  • Súkromie
  • Trgovina
  • Všeobecné podmienky
  • Vyhlásenia a návod na použitie
  • Vyhlásenie a návod na použitie
  • Vzorčna stran
  • 0,00€ 0 produktov
Domov / Communication preferences

Communication preferences

Sign in to your account to manage your communication preferences.

Často kladené otázky a odpovede

AKO SI MÔŽEM OBJEDNAŤ?
Kliknutím vyberte množstvo produktu, ktoré chcete objednať. Kliknutím na tlačidlo " Pridať do košíka " sa produkt pridá do košíka, kde môžete meniť množstvo produktov, odoberať ich alebo pridávať iné produkty za špeciálnu cenu.

Keď kliknete na tlačidlo " Pokračovať k pokladni ", budete presmerovaní na ďalší krok na dokončenie nákupu. V tomto kroku je potrebné zadať informácie o doručení, vybrať spôsob doručenia a spôsob platby.

Po zadaní všetkých údajov a kliknutí na tlačidlo " Odoslať objednávku " bude Vaša objednávka odoslaná. Ak je objednávka úspešne zadaná, zobrazí sa oznámenie o úspešnej objednávke so súhrnom objednaných produktov a vašimi údajmi. Na zadanú e-mailovú adresu Vám príde aj e-mail, ktorý Vás upozorní na prijatie Vašej objednávky.

Ak potrebujete pomôcť s objednávkou, sme Vám k dispozícii na info@malaja.sk.

ČO S DORUČENÍM?
Ak je produkt na sklade, odosielame produkty do 2-4 pracovných dní, pokiaľ nie je uvedené inak.

Zmluvným partnerom pre doručovanie zásielok je Packeta, poskytovateľ si však vyhradzuje právo zvoliť si inú doručovaciu službu, ak mu to umožní efektívnejšie zrealizovať objednávku. Doručenie zvyčajne prebieha v dopoludňajších hodinách a pred doručením budete upozornení doručovacou službou e-mailom alebo SMS alebo telefonicky.

AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ?
Požadovaný spôsob platby si môžete vybrať na konci nákupu. Môžete si vybrať platbu na dobierku, kreditnú kartu alebo PayPal. V prípade platby na dobierku je potrebné doplatiť sumu 1,99 €. Týmto poplatkom sa môžete vyhnúť, ak platíte kreditnou kartou alebo službou PayPal.

ČO AK PRODUKT NIE JE VHODNÝ PRE MOJE POTREBY?
Keďže chápeme, že ste si produkt zakúpili bez toho, aby ste ho videli alebo vyskúšali, umožňujeme vám ho vrátiť do 14 dní bez dôvodu.Tovar môžete aj vymeniť (napr. za inú veľkosť alebo farbu) alebo ho vrátiť, ak vám príde poškodený.

Viac o vrátení a reklamácii si môžete prečítať TU.

V prípade odstúpenia od zmluvy nás prosím kontaktujte na kontaktnej emailovej adrese info@malaja.sk a obdržíte ďalšie pokyny.

MÁTE VIAC OTÁZOK?
V prípade ďalších otázok sme Vám k dispozícii každý pracovný deň od 7:00 do 15:00 na e-mailovej adrese info@malaja.sk.

Viac informácií
Kupujúci má nárok na zľavu pri prvom nákupe. Pri tomto nákupe je okrem produktu predmetom kúpy aj darčeková karta, ktorej kúpna cena sa rovná výške zľavy, ktorú kupujúci na produkt získa.

© Malaja SK 2023
Built with Storefront & WooCommerce.
  • Môj účet
  • Hľadať
  • 0
  • O spoločnosti
  • Kontakt
  • Doručenie
  • Reklamácia a vrátenie tovaru
  • Spôsob platby
  • Všeobecné podmienky
  • Súkromie

Zákaznícka podpora

Sme Vám k dispozícii počas pracovných dní od 7:00 do 15:00.

info@malaja.sk
+421903460386
© Malaja SK 2023
Built with Storefront & WooCommerce.
  • Môj účet
  • Hľadať
  • 0

Malaja SK

  • O spoločnosti
  • Kontakt
  • Doručenie
  • Reklamácia a vrátenie tovaru
  • Spôsob platby
  • Všeobecné podmienky
  • Súkromie

Zákaznícka podpora

Sme Vám k dispozícii počas pracovných dní od 7:00 do 15:00.

info@malaja.sk
+421903460386
Kompetentnost d.o.o, Podgorje 31 A, 9253 Apače, Slovenia
Copyright © 2023 Shop Malaja SK